Proovi sellega otsida!

Custom Search

Jul 7, 2009

Kastid kuhjuvad

Olen kogemata unustanud seda siin mainida, aga kui viimane poissmeesteõhtu oli, siis lubas Jauram ka kasti õllet tuua, juhul kui ma 3000 täis teen. Jaurami tingimus oli, et siis joome selle kasti kohapeal ära ka.


Teen siin kokkuvõtte, kes mulle kastikese märjukest kingivad, kui ma 3000 punkti täis peaks saama:


1. Kont
2. Londo
3. Axi
4. Kati
5. Jauram

Juhin tähelepanu asjaolule, et nimekiri on tagumisest otsast avatud. Kui sa tunned, et hoolid Eesti rahva tervisest ja üldisest heaolust ning tahad toetada rahvasporti, siis liitu listiga! Liituda saab nii: i kirjutad siia kommentaari, ii kirjutad mulle, iii helistad mulle. Alaealiste puhul on vaja vanemate kirjalikku luba!

No comments:

Post a Comment

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site