Proovi sellega otsida!

Custom Search

Jul 7, 2009

Rahvas küsib, ekspert vastab

1. Ma ei mäleta enam, et kes ja miks küsis. Küsimus ise oli igatahes selline: Üritad siin küll väita, et tegemist on spordiblogiga, aga ise kirjutad koguaeg erinevatest joomingutest, pigem on see vist ikka joomablogi?

Blogi, mida sa praegu loed, on ikka täielikult spordipõhine. Kõik suuremad joomised mainin ma sellepärast ära, et siis on kohe aru saada, et miks ma kuhugi ei arene. Kui ma joomistest ei kirjutaks, siis hakkaksid inimesed mind saamatuks pidama - koguaeg teeb trenni, aga tulemusi ikka ei ole. Nüüd on mul vähemalt mingigisugune vabandus olemas! See kui ma oma joominguid siin ei mainiksiks oleks sama tobe kui takistusjooks ilma takistusteta või naisekandmine ilma naiseta. Pealegi mainin siin ainult selliseid joomisi, mis trennile tagasilööke annavad. Kui saunas saab kaks-kolm õlut joodud või kui õhtuga kahepeale pudel veini lahendada, siis neid kordi ma siin ei kirjelda!

Siinkohal oleks vist paslik ära märkida et peale joomise on veel üks asi, mis mul sportimist mõningal määral takistab. Õigemini sportimist otseselt ei takista, aga häid tulemusi takistab tulemast.
Pildil on minu jalaluud, leia üks erinevus teistega võrreldes.


Õige vastus, parema jala fibula ehk pindluu on puudu.

2. Aga nüüd edasi teise küsimuse juurde. Selle esitas Villem Vuss Noorusest: Ma arvan, et sa peaksid oma blogis rahvale rääkima, et miks sinusugusel mehel pulsikell juba enne Tõnn 3000 kampaaniat olemas oli. See on ju loodusseadustega otseses vastuolus?

Ema kinkis.


Küsida võib kõike, aga keerulistele küsimustele vastamine on tasuline.

No comments:

Post a Comment

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site