Proovi sellega otsida!

Custom Search

Jul 4, 2009

Poissmeesteõhtu

Täna on jälle puhkepäev, sest eile oli peigmehe ära saatmine.

Üks väike killuke eilsest õhtust:
Hakkasin Zavoodist kodu poole sammuma, korraga kuulen, et keegi karjub mind nimepidi. See oli Kont. Kuna me elame mainitud asutusest ühes suunas, siis otsustasime koduteed koos alustada. Olime natuke maad marssinud, kui avastasime, et mingi naisterahvas sammub meiega koos. Kont muidugi mäletab, et mitu naisterahvast oli, aga eks ta oli purjus ja nägi topelt.

Neiu oli suhteliselt noor, ilmselt alaealine, samuti oli ta suhteliselt purjus, aga samas ka mitte väga kena.

Uudishimu tõttu ei suutnud ma küsimata jätta, et kuhu ta läheb. Tema vastas, et tuleb meiega peole. Ma muidugi mainisin talle, et me oleme nii vanad mehed, et meie pidu on tänaseks juba läbi. Aga tema tahtis ikka meiega peole tulla. Kont proovis sõbralik olla ja pakkus tüdrukule kommi. Selle peale ütles neiu, et minge perse kuradi munnid, mis te türa arvate, et ma olen mingi selline vä.

Alguses ei saanudki aru, et mis me valesti tegime.

Mingi hetk jõudis Kont koju, aga mul oli veel kilomeeter poolteist koduni maad. Kuna kõndimine oli jube vaevaline ja aeglane, siis läbisin pool teed joostes. Nii et väike trenn tuli ka ära!

2 comments:

  1. Kui see neiu vastus on õigesti meeles, siis ütles ikka türadi hästi küll.
    Aga üldiselt on sinu puhkepäevad suhteliselt väsitavad. Endalgi hetkel pohmakas ja ega nii meeldiv trenni teha ei ole. Loodan, et laulupeo rongkäiguks enam paha olla ei ole.

    ReplyDelete
  2. Minu meelest ütles ta veel ropumini, aga samas võibolla olen ma ise rikutud mõttemaailmaga.

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site