Proovi sellega otsida!

Custom Search

Dec 13, 2009

Uus tabel!

Tegelikult tahtsin täna jooksma minna, aga ühel lihtsal põhjusel jäi see asi täna ära.  Selleks põhjuseks oli minu puhtust ja korda armastav iseloom. Ma nimelt avastasin, et trenniriided lõhnavad mitte just kõige meeldivamalt ja pesin nad puhtaks. Õhtul tilkus riietest veel vett välja, nii et ma ei saanud neid jooksmise juures kasutada. Võib-olla oligi parem, et minemata jätsin, sest nagu viimasel ajal ikka nii ka täna, alumised kõhulihased olid suht valusad. Mis nende vastu peaks ette võtma?

Hea uudis on ka! Meisterdasin siin tükk aega, enne kui valmis sai. Aga eks õeldakse ju, et kaua tehtud kaunike. Minu kaunike on siia blogisse paremale poole üles riputatud tabel. Sealt leiab infot minu isiklike rekordite kohta kümnel alal ja neile vastava punktilaari. Vaadake ja imetlege ja kommenteerige!

Ise vaatasin ja imetlesin ka antud tabelit ja olen päris kindel, et mõnel alal oleksin antud hetkel oma isiklikku rekordit edestama.  Esiteks, kaugust peaksin suutma paarkümment sentimeetrit kaugemale hüpata, kuigi ma ei ole selles 100% kindel. Kõrgushõppe koha pealt võin kindlamalt väita, et 1.35 saaks ikka üle. 400 meetris oleksin ka äkki võimeline mõned punktid koju jooksma, kuigi ausalt õeldes on see täiesti mõttetu ala minu meelest. Ükski normaalne inimene ei suuda 400 meetrit nii kiiresti joosta(63sek), et selle eest 300 punkti saada. 1500 meetrit suudaksin kohe päris kindlasti kiiremini joosta, kui seni olen suutnud. Nii et optimistlikult vaadates pole 3000 punkti mägede taga!

6 comments:

  1. kõhuliste kohapealt on asi kindlasti selles, et enne ei olnudki sul seal lihaseid ja nüüd hakkavad tekkima. põlvetõste jooksust arvatavasti. kannata ära, küll mingil hetkel ei jää enam valusaks. pead kõhulihaseid rohkem treenima.
    teiba rekord on sul päris lahe.

    ReplyDelete
  2. tabel on hea lähenemine, kuid seis on veidi kurb jah...üldjuhul on nii, kui parandad kiiruslikke näitajaid, suurenevad ka kauguse, 400 ja tõkke tulemused.
    tabelit vaadates arvan, et 100m aja pead kindlalt alla 15 sek. saama. Heitealadest on väga palju võtta (juhul kui ülakeha korralikult treenid)...oda peab 25m saama, ketas üle 20 ja kuulis vähemalt 9.5m.
    ära 400m nii alahinda, iseg 70sek. pole raske joosta ning 1500m peaksid kalendris olevate numbrite järgi jooksma 5.30 ringi.
    soovitan mitte eesmärgiks võtta igas alas 300 punkti, vaid keskenduda heitealadele ja jooksudele. Oleks aeg suurendada jõusaali koormust ning teha sihikindlalt 2-3 väga rasket nädalat, et siis 1 nädal kergemalt võtta ning niiviisi jätkates (täpsemalt on kirjas spordimetoodika õpikutes...soovitan neid ka lugeda, kuidas targalt ja sihipäraselt treenida).

    mina igatahes hoian pöialt


    (kui lihas valutab, siis tähendab, et see kasvab)

    ReplyDelete
  3. Teiba rekord on jah ilus! Kusjuures ma olen kolm korda elus teivast hüpanud, aga kunagi pole nulli saanud. Iga kord olen 1.20 üle kobistanud. Ükskord küll juhtus nii, et viimasel katsel sain üle, aga vigastasin jalga, nii et kaks nädalat ei saanud pärast käia.

    Oda koha pealt on treenimatusest suurem probleem oskuste puudumine. Kui tehnika õnnestuks selgeks saada, siis lendaks see vars ka veidi kaugemale. Kettaga on samamoodi, kui keerutamine paremks õppida, siis hakkaks taldrik lendama ka.

    Jooksude koha pealt oled sa küll liialt optimistlik! Aga ma mõtlesin nädala teisel poolel katsevõistluse endale korraldada, seda siis 1500 meetris.

    ReplyDelete
  4. 5.30 1500 meetit, on see üldse võimalik?
    Ainult El Guerrouj jookseb nii kiiresti ju!

    ReplyDelete
  5. Jah, tundub, et ma saan kevadel kasti õlut osta ... ning selle ise alla kulistada, aga suurest kaastundest võin sulle ka mõned või siis pool kasti lohutuseks anda, sest praegused "tipptulemused" on ikka kõike muud kui veenvad.
    Samas on veel võimalik pingutada ja siis nädal enne kümpi loobuda.

    Sport on nõme!

    ReplyDelete
  6. jätsin jah mainimata, et kõige selle taga peab olema ka tehniline ettevalmistus.

    niisama lisaks ka, et kümnevõistluse läbimine nõuab ka tugevat närvikava. mingi persse läinud kaugushüppe või kettaheite pärast ei tohi mingil juhul alla anda.

    aga seniks välja jooksma ja jõusaali puhkama
    Loodus ei salli nõrku!!!

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site