Proovi sellega otsida!

Custom Search

Dec 15, 2009

Autahvel

Mõtlesin siin, et peaks need tegelased, kes mulle järgmisel varasuvel kasti õlut osta kavatsevad, kuidagi esile tõstma. Mõeldud, tehtud, graveerisin mainitud tegelaste nimed permanentse markeriga blogi vasakule tiivale. Londo ja Pluuto kohta andis guugli pildiotsingumootor pädeva vaste ka, nemad said lingitud ka. Teised võivad ka lingitud saada, kui mulle lingi saadavad. Samas kui mulle pilt saata, siis saab isegi nii teha, et nime kõrvale võib pildi üles visata. Mida üks inimene veel tahta võiks, kui oma nime ja pilti Eesti parima veebimeedialehe esiküljel!?

Ühtlasi annan teada, et veel kastinimekirjas ei ole, siis seda saab veel teha. Ja mitte ainult ei saa, vaid lausa peaks!

2 comments:

  1. Einoh, kui sa just tahad, siis voin ju sulle saata aadressi, kust saab mind naha public.fotki.com/jauram/
    lisaks on ilus pilt veel saarlaste lehe Oma Saar veebilehel, kus ma koos Triinuga poseerin, toksi otsingusse haaletusvoistlus

    ReplyDelete
  2. Lisasin siis sinu nimele lingi pildile!
    Aga selle Oma Saarega on halvasti, sest seal on pildid selliselt üles laetud, et sa ei näe neid veebis vaid pead alla laadima ja ma ei saa endale alla laetud pilti linkida!

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site