Proovi sellega otsida!

Custom Search

Aug 25, 2009

Saunaõhtu

Eile oli trenni mõttes puhkepäev, asjatasin usinasti laboris. Ise olin ka üllatunud, kui palju ühe päevaga inimene teha suuadab.

Millalgi õhtupoolikul teatas Vuss, et purjus Paeluss helistas ja kutsus sauna. Ma algul keeldusin viisakalt, sest ma tean kuidas ja kus sellised õhtud lõppevad. Aga Vuss väitis, et teeme paar õlut ja hiljemalt 2st saab silma looja lasta. Saun on ju tore koht ja nii me siis läksimegi, käisime Maximas tankimas ja siirdusime Paelussi otsima. Ta oli Andry juures, aga meil ei olnud väga täpset ettekujutust kus see asub.

Peale mõningaid seiklusi linna peal arvasime, et oleme õige koha üles leidnud. Vuss tõmbas ukse nii suure jõuga lahti, et link tuli eest ära, ning ütles kõva selge häälega:"Türa, ma tõmban teil ukselingi eest ära," siis astus sammukese edasi ja lisas:"oih...vale koht vist." Oligi vale koht ja toas askeldavad inimesed tegid meile selgeks, et me ei ole sinna korterisse oodatud.

Järgmisest trepikojast leidsime õige ukse üles ja võtsime seal magavad poisid kaasa ning suundusime Kunstikooli sauna. Vaevalt tunnikese saime saunas olla, kui meid sealt välja aeti. Tänavale jõudes oli mul võimalus valida, kas minna linna või koju ära. Ma tahtsin koju minna, aga saatuse karvane sõrm ei lasknud sel juhtuda. Päris ausalt ma oleks koju läinud, aga mul ei õnnestunud see.

Tänaval juhtusime kokku kahe tüdrukuga, kes ilmselt olid põgenenud Kaagvere erikoolist, sest üks oli politsei uurimise all, seoses mingi mehe läbipeksmisega ja teine valetas, et viskab oda 50 meetrit. Igatahes need tüdrukud ajasid kolmanda korruse aknast väljapiiluva vanamehe kurjaks ja jooksid siis minema. Onu tuli välja ja väitis, et tema olla omal ajal Karlova pargi kunn olnud ja on kõva mees, sest tuleb susside väel välja tänavale. Peagi ta avastas, et susse polegi jalas ja on sokkide väel keset teed. Aga vist arvas edasi, et ta on kõva mees.

Nagu arvata võis, siis kella kaheks küll magama ei jõudnud. Koju sai ikka siis kui Zavood kinni pandi. Aga hea on olla ja täna trenn ära ei jää.

No comments:

Post a Comment

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site