Proovi sellega otsida!

Custom Search

Aug 27, 2009

Db küsib, mina vastan

Detsibell siin küsis ükspäev sellist asja: mis asjaga seoses saa soos ja rabas 50 kilo meetrit jooksid 12 juulil???

Lühidalt õeldes, ega ikka ei jooksnud küll! Vaid hoopis kõndisin/roomasin/ujusin.

Kuna Nuki on mingi vana skaudipealik või juht ja õpetaja või hoopis kindral, igatahes mingi asjapulk seal. Samas on ta ainukesena nii loll, et viitsib vabatahtlikult päev läbi metsas mingeid kujutletavaid kontrollpunkte otsida, siis saadetakse ta iga aasta Erna matkarada testima. Ise ka ei tea miks, aga ma olin nõus temaga kaasa minema.
Nii me sumpasime soodest ja rabadest läbi, ujusime üle laugaste, kraavide ja jõgede...Nuki siiamaani imestab, et ma lõpuni jaksasin käia.

Seal sai mulle ka sulgeks, et kaardi mittetundmine võib teinekord eluohtlik olla. Teadupärast on rabavesi puhas ja selle joomine ei tekita ebameeldivaid tagajärgi. Mitte rabast saadud vesi tuleks enne tarvitamist ikka läbi keeta. Lõuna paike tegime ühe kraavi pervel peatuse ja  kuna kraav tuli otse rabast ja vesi selles oli mõnusalt pruunikas, siis jõin nii umbes liitrikese kraaviveest tehtud morssi. Hiljem muidugi selgus, et olin kaarti valesti lugenud ja see oli mingi suvaline solgikraav. Aga õnneks jäin ellu ja tüsistusi ka ei tekkinud.

No comments:

Post a Comment

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site