Proovi sellega otsida!

Custom Search

Aug 26, 2009

Kas tahad olla Keskerakondlane?

Küsitluse aeg tiksus täis, teeme väikese kokkuvõtte, mida illustreerib see kena kuid väheinformatiivne graafik.
Küsimuseks oli, et kas Tõnn3000 projekt on edukas või mitte, vastas kokku umbes-täpselt 47 inimest.

Ülivõimsalt populaarseim vastusevariant, mida pakkus 21 inimest, oli Hea nali, kindlasti mitte! Pea pooled vastanutest eelistasid just seda varianti. Ei hakka midagi siia lisama, kui ainult et kes pärast naerab, naerab paremini! Või tegelikult lisaks ikka, imesi ju juhtub iga päev, miks te siis ikka ei usu, aru ma ei mõista.

Kui väga pingutab, siis äkki saabki varianti eelistas 10 vastajat ehk ligikaudu 1/5 vastajatest. Elame näeme, kuidas enne väga pingutamine ja hiljem saamine õnnestub.

8 blogilugejat on minu ebaedus nii kindlad, et on vastasel korral valmis Edgari alluvusse minema. On juhtunud, et vahel peale mõningast napsutamist, olen endale igavikulise küsimuse esitanud:"Astuda või mitte?" Aga siis saan kaineks ja mõistus tuleb koju tagasi!
Kas te ikka saate aru, millega te mängite??? Ega ikka väga hästi vist ei mõista?
Aga õnneks on veel üks päästerõngas olemas! Nimelt 5 esimest sooviavaldajat pääsevad ühest listist teise. Kuidas see käib? Lihtne! Keskerakonda astumisest päästab üksnes see, kui nõustute Tõnn3000 projekti õnnestumise korral kasti õlle ostma. Tegutsege, võite oma nimed siia kommentaaridesse lisada.

5 inimest olid optimismi nii täis, et vastasid Vabalt saab. Sii tahaks lisada, et vabalt ei saa midagi!

Kõige vähempopulaarseks osutus vastusevariant Ma küll eriti ei usu. Nojah, eks see oligi üks suht vaimuvaene variant, nii et ainult mina ja kaks teist ahvi seda pakkuda tahtis.

Küsitluse tulemused jäävad kõigile nähtavaks ja varsti on oodata uusi küsitlusi.









2 comments:

  1. Einoh ma siis ka kukun seda blogi kommima.
    Esteks: sudoku oli suht lihtne
    Teseks: mida ma teen olukorras, kus ma tahan astuda keskerakonda, aga ma juba kuulun sinna.
    Kolmaks: ei sa saa ühti 3000 täis
    Neljaks: parem joo alles jäänud aja jooksul parem 3000 putlit õlut - see on vähe mõistlikum ja reaalsem eesmärk.

    Edu!

    Jauram

    ReplyDelete
  2. Jajah, ära aja paska! Kontrollisin üle, millegipärast polnud sind keskerakonna nimekirjas.

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site