Proovi sellega otsida!

Custom Search

Feb 1, 2011

Küsimused

Mis firma kingad sul on?
Kelle õlu see on, mida sa jood?
Mis sul viga on?
Kas ma pean teadma, kes see Urbo Vaarman on?
Kus sa esimesel detsembril käisid?
Miks sa mulle kunagi lilli ei kingi?
Mis su blogiga juhtunud on?

Vot selliseid keerulisi küsimusi on minu pihta suunatud viimasel ajal. Piinlik lugu, aga oskan ainult kõige viimasele küsimusele vastata. Seda ma siin teengi nüüd! Midagi ei olegi juhtunud, ma olen lihtsalt elanud igavat ja suurte sündmustevaest tavalise lihtsa inimese tüütut halli elu.

Ükspäev siiski juhtus midagi märkimisväärset. Käisin Tartu tarbimisusku inimeste Mekas Lõunakas. Olin just oma taaratšeki rahaks teinud, nukrutsesin, et kui ma edaspidi ka nii kasinalt joon, siis võin veel vähem teenima hakata.

Järsku ilmus ei tea kust nagu siil udust minu ette perekond Londo. Sellega seoses ka järgnev rõõmusõnum kõigile, kes last veel näinud ei ole. Poiss pole õnneks Hanneselt midagi pärinud, vastupidi, põnn on igati nägus.

3 comments:

  1. Till.

    120 päeva veel.Enam ei usu sinusse keegi.

    ReplyDelete
  2. Siiski on mul üks äärmiselt andunud fänn, kes veel usub minusse.

    ReplyDelete
  3. Tõnn, äärmiselt adekvaatne sõnade valik - nagu me väljaviskamist ähvardavas aga hubases ühikas tee, küpsiste ja sealiha taga oleme mõtisklenud - usku saabki defineerida kui algse põhjuse puudumist ja loogika eiramist.

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site