Proovi sellega otsida!

Custom Search

Sep 15, 2010

Avamatk, esimene osa

Nagu viimasel ajal võib-olla märganud olete, siis ma ei ole eriti aktiivselt blogi tarvis klaviatuuri nühkinud. Kuna väga-väga paljud minu suurepäraste kirjatükkide andunud fännitarid on minu mittekirjutamist mulle pahaks pannud, siis ma üritan teieni tuua mõned paremad palad Looduskaitseringi avamatkast.

Rongi peal oli vaja olla juba paar tundi enne päikesetõusu, sest Edelaraudtee reisirongiliikluse plaanide kohaselt oli väljasõit kell 10:24. Et nii vara kuidagi rongile saada, selleks mõtlesime Vussiga välja plaani, et kui meelelahutustehas kinni pannakse, siis suundume vaksali kõrvale telkima. Plaan oli hea, kuid tegelikkus kujunes teistsuguseks. Nimelt kujunesid asjalood sedasi, et mul tuli öö jooksul muid meeldivaid asju teha ja magada ei õnnestunudki. Hommikul ostsin poest saia ja gunnarit ning Vussile ühe Bocki, sest ta pidi öö üksi mööda saatma. Siis ma veel ei teadnud, et ka tema ei jõudnud telkimispaika ja ta vana ludri jäi isegi rongist maha.
 Väike lembehetk Detsibelli ja koeraga.

Rongis toimus kõik nagu ikka, meeldiv seltskond, mõned naljad ja erinevad napsud. Võib koguni väita, et ma jäin purju nagu põdrapull, kes puu alt käärinud õunu näppab. Ei tasu nüüd arvata, et mul sellepärast piinlik oleks. Ei ole, ma olen purjus peaga ka väga tore, heasüdamlik, hooliv, austusväärne ja kena meeskodanik.

Mõni hetk peale peale istumist tuli juba maha ronida, sest olime sihtpunkti jõudnud. Olin otsustanud, et sel korral mõttetust käbiviskevõistlusest osa ei võta. Mõttetu on see juba ainuüksi sellepärast, et ma ei ole seal kunagi mingit kohta saavutanud. Mingi hetk mõtlesin ümber (jauram ja Bock olid ka asjaga kuidagi seotud) ja jooksin üles. Kairi veel üleval imestas, et ka ma tegelikult ka joostes tulin, sest temal olnud ilma jooksmatagi raskusi üles ronimisega. Sellest järeldasin, et olen heas vormis ja tahtmine oli suur käbi kaugele visata. Aga käbid olid vist ka suured, sest kaks kolmest suutsin vastu kuuske visata ja kolmandaga läks ka midagi nihu. Järgmine kord enam seda lollust kaasa ei tee.


Edasi on plaanis mõningane molutamine. Kuna ma olin sel aastal õhtuse ürituse ametlik DJ, siis proovisin kõigil võimalikel viisidel vältida kõikide eelnevate kordade tsenaariumi, et jõuan koos kõige vastikumate joodikutega lõppu, siis kui korralikud matkasellid juba magavad. Seega jätsin molutamise osa vahele ja hakkasin kohe matkama. Veidral kombel liitusid minu seltskonnaga kaks toredat neiut:

Kõndisime suhteliselt kiirel tempol, pause praktiliselt ei teinud, ainult siis kui oli vaja tühi taara kotti toppida ja täis pudel asemele haarata. Tõsi, vahepeal korjasime veidi seeni ka, aga selliseid tavapäraseid "istume siin kännu otsas ja naudime vaadet ning õlut" peatusi ei teinud. Kogu teekonna jooksul tegime ainult kaks üle minuti pikkust pausi. Esimese et saia ja konservi süüa ja teise sest see oli ilus koht ja Vuss oli sinna vastu matkanud. Aga Kiidjärvel oli siiski suurem osa inimesi enne meid kohal, pea kõik olid seekord matkanud jõe valel kaldal.

4 comments:

  1. Mina, kui litsenseeritud matkajuht, pean mainima kõigile blogilugejatele, et Tõnn oli see, kes käis valel pool kaldal.
    Minu seos Tõnni käbiviskamisega on ilmselge liialdus, ma lihtsalt kontrollisin ta mõistust ja selgus, et see töötas joodikule kohaselt loogika vigadega.
    Et sa ohmaselt tore, meeldiv jne meeskodanik oled, arvavad vaid sa ise, Ervin ja võibolla ka Vuss.

    Sport on nõme, joomine lahe!

    ReplyDelete
  2. Ole nüüd, vanaema arvab ka minust päris hästi!

    ReplyDelete
  3. Kusjuures minule meeldis see, kuidas sa ikkagi terve päeva Vussist puudust tundsid ja itkesid nagu leinav saami naine.
    Aga disko oli muidu jah lahe.Kuigi sa võiksid torrentit kasutada teimnekord (lugude kvaliteet), jörpa originaallloomingut rohkem lasta ja sandstormi ka. Aga tegelikult savi, DJ otsustab, mida mängib.See tore .....meeskodanik....ma pigem nõustun jauramiga.

    ReplyDelete
  4. Sandstormi koha pealt tuhat vabandust, ei tea kuhu see kaduma sai.

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site