Proovi sellega otsida!

Custom Search

Aug 24, 2010

Joosta on vahva

Käisin täna jooksmas, nagu mul juba heaks tavaks on saanud. Olin parasjagu ametis ühe jala teise ette toimetamisega, kui silmasin paari sammu kaugusel ees suitsupakki vedelemas. Otsustasin, et teen ühiskonnale teene ja lükkan prügi tsiviliseeritud asfaldilt metsiku looduse rüppe tee kõrval. Alateadlikult arvutasin paki kaalu ja andsin sellele suure varbaga vastava obaduse. Suureks üllatuseks ei lennanud suitsupakk mitte tee kõrvale, vaid libises vaevaliselt kümmekond sentimeetrit. Uudishimu sai jooksulustist võitu ning ma asusin kahtlast pakikest uurima. Pakk sisaldas suuremal hulgal sente ning ühte kirjakest, millele oli suurelt kirjutatid "Avaldus". Väiksemas kirjas seisis: "Mind Mihkel Mumpsi hoitakse vastu minu enda tahtmist Raja 37 kinnipidamisasutuses..." Vahva värk! Jätsin paki tee peale ja jooksin edasi.

4 comments:

  1. Tead, selle blogi kommuun orkutis ei ole kõige suurema menukusega. Oled sa kindel üldse, et sajad inimesed sind loevad?

    ReplyDelete
  2. http://counter.zone.ee/stats.php3?rid=31Iz219g

    Orkut ei huvita tänapäeva noori.

    ReplyDelete
  3. väga huvitav, kes sind nii palju külastab. aga kas sa lõkkeõhtule lähed? ma, sten ja putku plaane igatahes minna. aja ka ennast kohale.

    ReplyDelete
  4. Kusjuures suures osas külastavad sellised inimesed, keda ma küll tean, aga kellega eriti ei suhtle.

    Lõkkeõhtuga on see, et kuna ma ise ei tarbi, siis pole ka erilist mõtet ühtutel käia. Aga eks näis:D

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site