Proovi sellega otsida!

Custom Search

Jul 28, 2010

Kohtumine sangpommiga

Jõusaal on ohtlik paik! Tavaliselt juhtub nii, et esimene rebimiskatse on piinarikkalt valus. Mitte sellepärast, et kang oleks liiga raske ja ma rebestaks mingeid lihaseid, vaid sellepärast et mul ripub kaelas hõbedast, tinast või mõnest muust väärismetallist rõngasrist ehk päikeseratas. Kui kangi rinnale vinnan, siis surub see kogu jõuga rõngasristi ülemisele osale. See ei ole just väga meeldiv tunne. Ma olen avastanud, et seda tunnet saab ühe lihtsa nipi abil vältida. Tuleb lihtsalt ripats selja taha lükata. Aga sellega on natuke jama, sest hiljem kui kükke teen, siis kordub sama jama teiselpool rindkere.

Täna olin eelmistest kordadest õppust võtnud ja sellist jama ei olnud. Ometi ei pääsenud ma seekord vigastusteta. Nimelt kahe jõuharjutuse vahel tahtsin veidi venitada. Et seda teha oli aga vaja kuidagi vertikaalasendist horisontaali heita. Lasin ennast kükki ning üritasin üle selja pikali rulluda. Üle poole teest edukalt läbitud, kuulsin äkitsi kõva kõmakat. Algul ei saanudki aru, et mis toimub, aga siis tundis tervat valu kukla piirkonnas. Lähemal vaatlusel selgus, et olin põrganud vastu keset põrandat vedelevat sangpommi.

Küsisin endalt, milline idioot jätab sangpommi keset põrandat vedelema. Hiljem muidugi meenus, et see enne vedeles ühes teises kohas ja jäi mulle jalgu ning ma viskasin selle veidi eemale.

Edaspidi luban ohutustehnikale rohkem tähelepanu pöörata!

3 comments:

  1. http://www.tartupostimees.ee/?id=295227
    Üks mees teeb sedasama, mida sina ja vuss tegite, ainult paaditult.

    ReplyDelete
  2. Hea nõrk!
    Nüüd sooja ilma ja kiire vooluga pole see mingi tegu. Pealegi vesi on nii madal, et ära ei eksi ja kui vaja pausi teha, siis on kallas olemas. Õige mees purjetab ikka varakevadel!

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site