Proovi sellega otsida!

Custom Search

Jul 20, 2010

db ütles:
Kusjuures Vuss jumala tõsikindlalt väitis, et temal ja Tõnnil on nüüd mingi kainem periood käsil, kus nad sporti teevad.
Kas sa ka seda Tõnni tead, kellest Vuss rääkis? 


Kahjuks küll. Elan siin vaikselt igava inimese tavalist või siis tavalise inimese igavat elu. Ma juba enne kahtlustasin, aga nüüd tean kindlalt, et selline elu ongi surmigav. Või tegelikult veel igavam kui surm, sest kui tihti me ikka ära sureme, et suremist võiks igavaks nimetada.

Kaine olen ka, raisk...pikalt juba ja see on tüütu!
Ükspäev esilinastus 4D film, kus mul oli kandev roll (kandsin redelit). Sellepärast olin ka kutsutud suurele avagalale. Seal pakuti lahkesti ka õlut, aga ma jõin hoopis vett. Oli küll mulli ja veel mingite lisanditega, aga maitse oli siiski vastik.Inimesed ka imestasid, et ma olen vist hulluks läinud. Ilmselt on neil õigus.

Folgile ma ka seeaasta ei lähe. Kahetsen juba ette sinna mitteminemist, see on ilmselt mu kõige lollim tegu viimaste aastate jooksul. Aga mis teha, ma elan igavalt!

Sellepärast pole viimasel ajal midagi kirjutanud. Ja ega suurt lisa lähitulevikus oodata ei ole ka, kui mul just ei õnnestu selga paigast ära tõmmata või kangi varvastele pillata.


Juhuu!

Elagu mõttetu elu alamine.

PS See sitt mõjub hävitavalt mu vaimsele tervisele.

PPS Kõige huvitavam asi oli viimase ajani see, et jooksmas käies noppis ühe aia tagant natuke kirsse ja teise aia juurest vaarikaid, aga tobe omanik korjas vaarikad ära ja kirsid said ka millegipärast otsa. Nüüd ootan, kui pählid ja pirnid valmis saavad.

6 comments:

  1. ma olen kogu aeg teadnud, et sport mõjub vaimsele tervisele kehvasti ning tundub, et leitsak on su mõistuse täitsa segi pööranud

    ReplyDelete
  2. Jauram, sul on õigus. Selline tegu on absoluutselt loomuvastane, sestap otsustasin ümber ja homme ikka korraks külastan toda folklooriüritust.

    ReplyDelete
  3. Ma olin esimene sõna su postituses !!!!
    Aga igatahes kuna mina otsustasin sel aastal folgile mitte minna, tegin ma hoopis sinu blogile pühendet kommuuni orkutti. Otsi sellist sõnakolmikut.
    FC kymnevoistlus.blogspot.com

    Nõme on see, et ma ei saa omi sõpru vist enam kutsuda kommuuni, aint promoteda seda.
    Kõik teised tõnniblogi lugejad võivad ka liituda.

    ReplyDelete
  4. OT: millal ja kus sa reedel 5,5 km. jooksid muidu?

    ReplyDelete
  5. üsna varasel kellaajal(umbes 1 äkki), Tartus.

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site