Proovi sellega otsida!

Custom Search

May 15, 2011

Miskit

Nüüd on siis treeningutega ühelpool vä? Ei pidanud tervis tippsportlase elule vastu? 
Treeningutega on tõesti viimasel ajal nii nagu ta on... või pigem nii nagu ei ole. Tervisega pole samuti väga kiita olnud sel treeninghooajal, üks haigus on teist taga ajanud terve talve. Selle ja minu püsimatuse ning viitsimatuse tõttu polegi enam eriti pühendunult treeningutega tegelenud. Kõigile naiviitaritele teadmiseks, et pigem hakkab äädikakärbsele äädikas meeldima, kui ma sel aastal 3000 punkti täis saan. Aga ega kõige tähtsam ei olegi võit vaid pigem ikka osavõtt!

Et päästa nii palju, kui veel võimalik on, siis tekkis idee, et võiks mingite treenerite taktikepi all igale alale enne võistlusi tunnike või paar põhendada, aga ma ei tea, kas viitsib seda organiseerida. Keegi veel muidu sellisest ettevõtmisest huvitatud oleks?

2 comments:

  1. Hea küll, kui sa just nii ilusasti palud, olen nõus sulle vastu tulema. Võtame mõned õlled ja harjutame, rõhuga nendel aladel, mis võivad kümnevõistluse raames ette tulla. Kindlasti tasuks minu juhendamisel lihvida võidujoovastust ja autasustamist.

    ReplyDelete
  2. See aasta tundub et kümp on nädalajagu hiljem, on veel aega tippvormi ajastada. Ühistreeningu vasta pole küll midagi.

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site