Proovi sellega otsida!

Custom Search

Jan 6, 2011

...

Praen sibulaid ja porgandeid, lubasin endale hetke puhkust pannilabida liigutamisest, seisan ise ka ei tea miks köögiuksel, ühe käega hoian telefoni vasaku kõrva ääres, teise käega sügan mõnusalt munandeid. Äkitsi, keegi köhatab kusagil läheduses, tõstan pilgu, minu ees seisab naisterahvas ja vaatab mind väga kummalise pilguga. Taipan, et blokeerin tema teed pliidi juurde, teretan viisakalt, lõpetan sügamise, asetan mobiili püksitaskusse ning asun aktiivselt porganeid ja sibulaid edasi praadima.

3 comments:

  1. Tead mees, ma vaataks ka sind kummalise pilguga kui sa porgandeid praeks. Minu teada on seda ainult Must teinud ja seda ka enne seda kui ta porgandised supi sisse kallas. Ja ta ei praadinud, ta "pruunistas"

    ReplyDelete
  2. Detsibell, mina praen ka porgandeid, ära ülba! Aga see, et Tõnn seda tegi, on muidugi kahetsusväärne.

    ReplyDelete
  3. Ma praen igasugu asju. Näiteks (peale porgandite ja sibule):
    kartul
    küüslauk
    lillkapsas(k.a paneeritud)
    paprika(punane ja kollane)
    uba
    seen
    peakapsas
    õli(rapsi, päevalille ja muu selline jama)
    muna
    leib(sai ka)
    liha(hakk-, kana-, sea-, kalkuniliha, ka eelnevalt keedetud sealiha ja ükskord isegi vorst ja teinekord viiner ja mõnikord frikadell)
    või või rasv
    makaron
    juust
    pelmeen(säästu ja mittesääst)
    banaan
    hapukoor
    kõrvits
    ja rohkem ei meenu hetkel

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site